Mio fratello è figlio unico - Můj brácha je jedináček

04.10.2010 23:14

Pilotní písnička stejnojmeného alba plného radosti, optimismu a nekonečné hravosti v podání šoumena tělem i duší Rina Gaetana.

 

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=ZgaGPuLDBG4

 

Můj brácha je jedináček

protože nikdy nenašel odvahu

dát si operovat játra

A nikdy neplatil za sex

a nikdy nevyhrál podnikovou cenu

a nikdy necestoval rychlíkem ve druhé třídě

mezi Tarantem a Anconou.

 

A nikdy nekritizoval film předtím,

předtím než ho viděl.

 

Můj brácha je jedináček

protože je přesvědčený, že Chinaglia (fotbalista) nemůže přejít k Frosinone (klub stejnojmeného města).

Protože je přesvědčen, že v benedektýnském amaru (likér) neleží tajemství štěstí

Protože je přesvědčený že i ten, co nečte

Freuda

může žít sto let.

 

Protože je přesvědčený, že ještě existujou

vykořisťovaní, špatně placení a bezmocní.

 

Můj brácha je jedináček vykořisťvaný

utlačovaný, pošlapaný, nenáviděný a já tě zbožňuju Mariù

Můj brácha je jedináček posmívaný

Bezmocný, zbitý, oloupený a já tě zbožňuju Mariù

Můj brácha je jedináček vyhublý

ponížený, podřízený, rozervaný a já tě zbožňuju Mariù

Můj brácha je jedináček bezmocný

Bezmocný, oloupený, podřízený a já tě zbožňuju Mariù

Můj brácha je jedináček vysmívaný

Ponížený, bezmocný, vyhublý a já tě zbožňuju Mariù

Můj brácha je jedináček šaptně placený

Oloupený, vysmívaný, rozervaný a já tě zbožňuju Mariù